Sabtu, Jun 5

Pengeluaran PEKASAM secara komersial

Pengeluaran PEKASAM secara komersial, pelbagai jenis ikan diproses dan dijadikan PEKASAM. Bagi mengembangkan perniagaan dan mengujudkan rangkaian pengedaran di seluruh Malaysia, para Usahawan dan Bakal Usahawan dialu-alukan bagi bersama-sama ANNISA GLOBAL sebagai rakanniaga dengan mengedar pelbagai produk PEKASAM.
Dengan bimbingan pelbagai agensi seperti Kementerian Kemajuan Luar bandar dan Wilayah(KKLW), Kementerian Belia dan Sukan, Universiti Utara Malaysia(UUM), Mardi, Sirim, Jabatan Perikanan, Pusat Pengembangan Perikanan Manjung, Perak Darul Ridzuan dan pelbagai agensi yang lain. Peningkatan kualiti produk PEKASAM AnnisA dan telah menyertai pelbagai Karnival dan Ekspo didalam negara dan diperingkat Antarabangsa.
PEKASAM berjenama AnnisA dikeluarkan secara komersial dengan kaedah Tradisional. Pelbagai jenis masakan yang dapat dibuat dengan PEKASAM AnnisA, samada digoreng atau dimasak mengikut kehendak pengguna.
Terdapat pelbagai jenis PEKASAM AnnisA, ikan air tawar seperti Jelawat, Lampam, Loma, Sepat, Talapia, Puyu, Keli, Patin, Tongsan, Lohu, Ara, Tengalang, Tebal Sisek, Kepar, Kelabau, Haruan, Terbul, Kelah, Pucuk Pisang, Sebarau, Lawang, Baung, Selat, Bujuk, Temperas, Badung, Kuang, Seluang, Ketutu, Selat dan bagi ikan air masin seperti Kembung, Gelama, Sadin, Jenahak, Siakap, Kerapu, Terisi, Duri, Pedukang, Selayang, Selar, Kerisi, Biji Nangka, Lolong Bara dan pelbagai lagi jenis ikan yang memenuhi permintaan pengguna.
Dengan pendekatan teknologi, pengeluaran PEKASAM AnnisA diproses dan dikeluarkan. Meneruskan tradisi PEKASAM AnnisA boleh dihidangkan dengan pelbagai cara, mengekalkan AROMA yang menyelerakan.

Pemborong dan pengedar diperlukan bagi memasarkan PEKASAM AnnisA, SEGERA hubungi:
012 316 45 99 - Siti